Comunicat de la Ibamfic sobre el RD 954/2015 de prescripció d’infermeria

comunicat 78287

En relació a la recent publicació del RD de prescripció d’infermeria (Reial Decret 954/2015, que regula la indicació, ús i autorització de dispensació de medicaments i productes sanitaris d’ús humà per part dels infermers) la Ibamfic vol manifestar que ens adherim a la petició de suspensió d’aquest decret, feta per diverses societats científiques, col.legis d’infermeria, i conselleries de salut arreu de l’estat. Especialment volem donar el nostre suport al comunicat del COIBA publicat ahir  després de la reunió informativa a la que va assistir el nostre Vicepresident, Enrique Álvarez, en representació de tota la junta.

Respecto a la reciente publicación del RD de prescripción de enfermería (Real Decreto 954/2015, que regula la indicación, uso y autorización de dispensación de medicamentos y productos sanitarios de uso humano por parte de los enfermeros) la Ibamfic quiere manifestar que nos adherimos a la petición de suspensión de este decreto, hecha por varias sociedades científicas, colegios de enfermería, y consejerías de salud en todo el estado. Especialmente queremos mostrar nuestro apoyo al comunicado del COIBA publicado ayer  tras la reunión informativa a la que asistió nuestro Vicepresidente, Enrique Álvarez, en representación de toda la junta.